LJETNA SALATA ZA 10 MINUTA….KADA JE PROBATE PRAVIT CETE JE SVAKI DAN..

Dakle…jednom davno dok sam radila u jednoj pizzeriji, kao studentica prve godine fakulteta, naučila sam raditi ovu jako finu salaticu s kojom smo se častile moje kolegice i ja. U originalu se portugalska salata radi s tunom, a ovo je moja mala “knock off” odn. varijacija na temu

SASTOJCI
250 gr šarene tjestenine
1 kom pilećih prsa
1 kom zelena mesnata paprika
2 kom svježih rajčica
začin za pečenu piletinu


Dressing
1/2 kiselog vrhnja
1/2 vrećice majoneze
origano
bosiljak
sol
papar

PRIPREMA
Piletinu narežite na kockice i začinite začinom za pečenu piletinu, te popržite na teflonskoj tavi s malo ulja.


Tjestininu skuhajte u slanoj vodi, a povrće narežite na kockice. Još toplo meso i tjesteninu pomiješajte, dodajte povrće.
Umiješajte sve sastojke za dressing, dobro promiješajte dok ne dobijete gladak umak, umiješajte začine (bosiljak, origano, sol, papar) i prelijte po salati, sve dobro promiješajte, te ostavite da odstoji u frižideru cca 1 sat.

POSLUZIVANJE
Ova salata je izvrsna za zabave kućnog tipa…samo pripremite dovoljne količine, jer brzo nestane. Verzija s tunom je isto bajna, ali niti ova sa pilećim prsima ne zaostaje za njom. Što se tiče soljenja, posolite tako da vam čak bude malo preslana, jer nakon što “odleži” u fižideru, slično kao i francuska salata, upije sol, tako da preporučujem dosta soli da ne bude kasnije “bljutava”. I dobar tek.

Izvor:http://zlatnirecepti.work