MOJA ŽENA IMA 32 GODINE I DOMAĆICA JE. NIKADA NIJE RADILA I NEMA NI DANA RADNOG STAŽA…

Moja žena ima 32 godine i domaćica je. Nikada nije radila i nema ni dana radnog staža. U braku smo 11 godina i juče sam se toliko iznenadio da razmišljam da se razvedemo.


Sasvim slučajno dok sam tražio neke dokumente u latici sam pronašao kovertu u kojoj je tačno 10.000 eura. Velike pare da se od ničega uštedi, sumnjam da se prodaje. Realno ima dovoljno i vremena i prostora jer sam često na službenim putovanjima i budem otsutan i po 10 dana skoro svaki mjesec.


Uzeo sam sve te pare i čekam da vidim šta će da se desi. Ako se ispostavi da me zaista vara, dobro će mi to platiti, ali ne parama. Ako išta mrzim do su preljube, a ovo je i gore od toga. Ko zna sa koliko je muškaraca bila. FUJ! GADI MI SE OD SAME POMISLI NA SVE TO.