KAKAV ŠOK.... Ne znam da li ću moći ovo da preživim! Moj muž ima drugu ženu i to koju… Ne mogu da vjerujem…

Ovo je moj veliki poraz… Prije 5 godina sam se udala za više nego bogatog muškarca, nikada ga nisam voljela, ali njegov novac jesam. Priznajem imala sam druge, pored njega, OPASNE I LOŠE MOMKE, ali nikada ga ne bih ostavila, međutim, ovo što me snašlo ne znam kako ću da preživim.


Našao je drugu, tačnije DRUGA JE NAŠLA NJEGA. Moja najbolja drugarice, žena koju znam cijeli život, koja zna sve moje tajne, na kraju je sve iskoristila i okrenula mog muža protiv mene i vezala ga za sebe. DAMA… 100 puta gora od mene, nevinost izgubila sa 13 godina i na neki način i mene uvela u ovaj svijet sponzoruša.


Nisam očekivala to od nje.. nikako, ali neće se na ovome završiti… jer sve što zna ona o meni, znam i ja o njoj, tako da izgubila sam ja lagodan život, ali ni ona neće u tom životu uživati baš dugo…