“BAKLAVA”!!! SOČNA I TAKO DOBRA DA SE NAPROSTO TOPI U USTIMA


Bit će vam potrebno:
3x 400gr tankih kora za baklavu
1 kg oraha
5-6 kašika šećera
400gr maslaca
100ml ulja



Za agdu:
2kg šećera
3 kriške limuna
voda


Način pripreme:

1. Orahe samljeti ,a jednu četvrtinu ostaviti krupnije.Dodati im šećer i sve dobro izmješati. Maslac i ulje otopiti u šerpici i pokupiti pjenu.Držati stalno na vrućoj ringli ,a pritom paziti da ne promijeni boju.Važno je da se kore prskaju vrućim maslacem jer baklava bude hrskavija. Uzeti veliki duboki pleh od rerne i prema njemu isjeći kore.Ostaviti jedno sedam-osam kora i pokriti ih folijom da se ne suše.

2. Pleh pomastiti maslacem i početi slagati baklavu,tako što redamo pet do šest kora i svaku poprskamo mješavinom ulja i maslaca. Pospemo tri do četiri kašike oraha po složenim korama.Ponovo jednu koru složimo pa pomastimo maslacem i stavimo drugu koru pa i nju pomastimo(ja sam radila čajnim kašikicama i to po dvije na svaku koru).Na treću koru idu opet orasi bez maslaca.I tako dok ima kora. Ja sam iskoristila i trake koje su mi ostale dok sam mjerila pleh.

Izvor: http://kuhaj.info/