ZAMOTAJTE SVOJE NOGE U NEKOLIKO SLOJEVA ALUMINIJSKE FOLIJE, A 1 SAT KASNIJE NEĆETE VJEROVATI ŠTA ĆE SE DOGODITI…


Skoro da ne postoji dom u kojem nema rolna aluminijske folije negdje u našim kuhinjskim ladicama ili ormarima, ali vjerovatno nikada niste ni pomislili da je koristite na vašem tijelu.

Umjesto korištenja samo za kuhanje, u nastavku ćemo vam otkriti kako foliju možete iskoristiti za neke zdravstvene probleme.

Umor
Korištenje aluminijske folije kako biste se osloboditli od umora je stara tradicija priznata od strane stručnjaka iz cijelog svijeta!


Prvo stavite nekoliko traka aluminijske folije u zamrzivač 2-4 sata. Zatim biste trebali primijeniti trake na vašem licu (naročito na obraze ili trepavice) i ostavite tako sve dok ne osjetite da se mišić potpuno opustio.

Nakon što skinete aluminijsku foliju, primijetit ćete odmah da su se simptomi umora i nesanice povukli.

Bolni zglobovi
Aluminijska folija je super za liječenje bolnih stanja kao što su artritis, giht, išijas i bolovi u petama. Da biste izvukli najviše iz ove metode omatajte folijom najviše bolno područje na tijelu i koristite medicinski zavoj kako bi to osigurali.

Ostavite oblog na mjestu preko noći ili dok odmarate tokom dana na nekoliko sati. Ponavljajte ovaj postupak 10-12 dana, a zatim pauzirajte dvije sedmice. Ako se bol nastavi, ponoviti tretman dok bol ne prestane.


Malo je poznata činjenica da elementi u aluminijskoj foliji mogu pomoći ublažiti opekotine bolje od mnogih drugih metoda.

Prvo oprati opekotinu hladnom vodom i osušiti mekom krpom. Zatim nanesite tanki sloj masti za opekotine, a onda pokriti sterilnom gazom. Na raju omotajte gazu sa aluminijskom folijom i pričvrstite sa medicinskim zavojem.

Prehlada i gripa
U toku sezone prehlade i gripe važno je znati kako liječiti simptome, bez potezanja za antibioticima! Možete koristiti aluminijsku foliju tako što ćete omotati oko nogu u 5-7 sloja, ostavljajući tako jedan sat, pa ukloniti.

Neka vaše noge dišu dva sata, a zatim ponovite postupak sa još 5-7 slojeva folije. Dajte svojim nogama dva sata predaha i ponovite postupak još jednom! Radite ovo sedam dana, ili dok ne osjetite poboljšanje.