NJEGOV OTAC MI JE UPAO U WC DOK SAM SE TUŠIRALA I REKAO DA ŽURI NA POSAO, JA SAM OSTALA U ŠOKU!!



Mrzim ih sve.
Najviše mrzim to što žive sa nama u našoj kući, naime morali su jer je njegov otac prodao svoju kuću i sada žive sa nama.
Dok si ne pronađu odgovarajući stan, izludi me sve to jer nemam svog mira niti intime niti malo i samo čekam dan kada ću skrenuti sa uma i sve to otjerati do đavola.
Ne znam tko je gostiju svekar ili svekrva, stalno mi nameću neke svoje ideje i određuju pravila u mojoj kući. U sukobu smo skoro svaki dan i pokušavam ih urazumiti ali mi nikako ne ide.

Oni nemaju srama i totalno su zaostali, niti kod njih ima tabu tema niti se pazi tko što radi. Imam osjećaj da mogu da bi svi zajedno hodali goli po kući bez obzira na ostale.
Tako sam to jutro otišla na tuširanje i pošto nemamo kljuca od kupaonice rekla sam svekrvi da je zauzeta da se ja tuširam, e sad dali ona nije namjerno nikome rekla ili je zaboravila to ne znam.

Ali samo znam da je svekar upao baš kada sam se ja tuširala rekao je oprosti ne daj se smetati ja ću kratko žutim se na posao. Obavio je nuždu i umio se dok sam ja stajala u tuš kabini onako sva šokirana.
Nisam znala što da kažem niti napravim koliko sam bila ugrožena sa tim njegovim ponašanjem užasno nešto i sa živcima sam totalno u banani i ne znam što ću više.