MOJA ŽENA SA KOJOM SAM U BRAKU 5 GODINA MISLI DA MI JE JEDNA JEDINA, DA MI JE SVE NA SVIJETU



Moja žena sa kojom sam u braku 5 godina misli da mi je jedna jedina, da mi je sve na svijetu, kao što sam ja njoj, ali nema pojma da mi nije ni deseta u redu, tačnije nije u redu, nebitna mi je.

Sa njom sam samo zato što znam koliko me voli i da neću dobiti ROGOVE, pa i zbog klinaca, a lijepo je i to što kada dođem kući uvijek me čeka hrana, piće, čista odjeća. Nedavno sam joj dao nadimak TIGRICA i baš je oduševljena.

Jadnica misli da je to jer je dobra kao tigrica, vatrena u kevetu, a ne zna da sam je tako prozvao jer kada je “odrađujem” sazada, zbog njene ispucale kože, stija kako se već to zove izgleda baš kao tigrica. Zanimljivo je to što se ona svaki puta oduševi kada joj kažem TIGRICE, a svaki puta je na neki način vrijeđam. Živi debil, ne znam do kada će ovo tajati, ali meni je baš dobro.