15 MINUTNA VOĆNA TORTA KOJA SE NE PEČE



Ovo je veoma lagana torta, takodje, jednostavna za pripremiti i ne zahteva mnogo vremena.

Potrebno nam je:
    ½ kg Ella sira (sveži sir, neutralan)
    200 gr šećera
    ½ kg slatke pavlake
    3 kesice želatina

  1 pakovanje bebi piškota
    1 velika konzerva mešanog kompota

Za ukrašavanje:
    2 pakovanja bebi piškota

    ¼ l slatke pavlake

PRIPREMA:
Za početak, možemo procediti kompot i ako treba, još malo usitniti voće. Sokić nam neće trebati za tortu…mada, mogao bi se iskoristiti za neki želatinasti preliv od gore, preko nekog voća za ukrašavanje (ovoga se nisam setila na vreme). 1 pakovanje piškotica isečemo na sitne kocke.
Sir pomešamo sa šećerom i dobro umutimo mikserom. Slatku pavlaku (onih ½ l) odvojeno umutimo.
Želatin potopimo u hladnu vodu (mislim 4 kašike vode po kesici) po uputstvu na kesici. Tako ostavimo 10 minuta da nabubri. Kada je nabubrio, u jednu veću posudu sipamo vrelu vodu i posudu sa želatinom stavimo u nju. Mešamo dok se ne otopi. Meni je barem tako najjednostavnije da ne zeznem želatin Kada je želatin pripremljen, ulijemo ga polako u umućenu slatku pavlaku i slobodno izmešamo mikserom. Sada slatku pavlaku dodamo na umućeni sir sa šećerom. Na kraju, umešamo voće i keks i masa (tačnije torta) je spremna za kalup. Eh…kalup…verujem da postoje i pametnija rešenja za ovo, no, ja sam ukrasila na sledeći način: deo mase sam stavljala blizu ivice kalupa, da ostane mesta da postavim piškoticu. Šećernu stranu okretala sam ka napolje. I…tako postepeno, ukrug, mislim da će biti jasnije sa slika. Na kraju, kada smo u krug poredjali sve piškotice (može ih naknadno malo zbijati…kada procenimo koliko će nam trebati), sipamo svu masu i izravnamo. Važno je da masu malo stiskamo, kako bi se zalepila za piškotice, da kasnije, kada skinemo okvir za kalup, ne otpadaju. Torta se stavi na par sati u frižider da se stegne i onda dekoriše. Banane za ukras sam okupala, tj. premazala sa prokuvanim šećerom sa vodom (2:1) i posula prah šećerom. Na izgled nešto posebno nije uticalo, sem što im je dalo neki sjaj. Ostatak je ulupanih ¼ l slatke pavlake i moj pokušaj dekoracije. Parčad se jako lepo seku i može čak jedna piškotica da bude osnova za sečenje jednog parčeta. Ovo je osvežavajuća poslastica i malo za promenu, sasvim je zadovoljavajuća