Pokušajte, a budite sigurni da ovo može svako: Djevojka je uz pomoć ove dijete smršala 15 kila u samo 15 dana!



Danas većina ljudi u svijetu pati od viška kilograma i žele ih se što jednostavnije riješiti. Ali ukoliko želite to uraditi onda je ključ u zdravoj ishrani i fizičkoj aktivnosti. Mi ćemo vam pokazati način ishrane koji je mnogima pomogao da smršaju. Doručak ne smijete preskakati nikada, a pogledajte na druoj stranici kako vaš ručak i večera trebaju izlgedati u 5 dana!

Ponedjeljak
Ručak: 1 kuhano jaje, 2 dvopeka, čaša jogurta i narandža
Večera:2 dvopeka, 2 kuhana jajeta, 2 paradajza i zelena salata
Utorak

Ručak: 1 kuhano jaje, 2 dvopeka, čaša jogurta i narandža
Večera: Šolja čaja, narandža, dvopek i 125 g mljevenog mesa.

Srijeda

Ručak: 1 narandža, zelena salata, kuhano jaje, čaša kiselog mlijeka
Večera: 2 dvopeka, 125 g mljevenog mesa, zelena salata, šolja čaja
Četvrtak
  Ručak: Jedan dvopek, 125 g svježeg kravljeg sira i jedan paradajz
Večera: 1 dvopek, 2 paradajza, 125 g mljevenog mesa i jabuka.

Petak

Ručak: 200 g kuhanog mesa, možete umjesto toga uzeti i ribu, 1 dvopek, 1 paradajz
Večera: 500 g kuhanog povrća, 1 dvopek, 1 paradajz

Vikend > Za vikend napravite pauzu 2 dana ali nipošto nemojte jesti nezdravu hranu. Opet napravite sebi neke zdrave kombinacije i obavezno uključite fizičku
aktivnost, teretana, planinarenje!