BRZA ČOKOLADNA TORTA SA MJERAMA NA KAŠIKE



Sastojci
Za piškotu:
2 jajeta
2 kašike šećera
2 kašike brašna
2 kašike kakaoa

1/2 kesice praška za pecivo
150 ml čokoladnog mleka
Za fil:
2 kesice pudinga od čokolade
400 ml Moja Kravica mleka
400 ml Moja Kravica Kuhinjica slatke pavlake
150 g mlečne čokolade
6 kašika šećera
Za dekoraciju:
1 dl Moja Kravica Kuhinjica slatke pavlake

100 g mlečne čokolade

Priprema
1

Jaja i šećer umutite, dodajte brašno pomešano sa praškom za pecivo i na kraju kašike kakaoa. Smesu izlijte u namazan pleh obložen papirom za pečenje. Pecite u zagrejanoj rerni na 200 C oko 15 minuta. Proverite čačkalicom da li je piškota pečena. Pečenu piškotu izvadite iz rerne i kada se malo prohladi prelijte je čokoladnim mlekom, koru ostavite sa strane. Puding skuvajte sa šećerom i mlekom na uobičajen način i ostavite da se ohladi. Moja Kravica Kuhinjica slatku pavlaku izmutite i pomešajte sa ohlađenim pudingom i sve promešajte mikserom. 50 g čokolade izrendajte i pomešajte u fil. A 100 g čokolade otopite i lagano sipajte u fil sve mikserom muteći da se dobro sjedini. Smesu sipajte preko ispečene kore i ravnomerno rasporedite. Čokoladu i pavlaku stavite u šerpicu na laganoj vatri, kuvati sve mešajući da se čokolada otopi. Skinite sa vatre malo prohladite i prelijte preko torte. Tortu ostavite nekoliko sati da se stegne. A onda skinite obruč sa kalupa, sečite i poslužite.

Savet:
Ovu tortu sam napravila po želji moga sina. Da napravim čokoladnu tortu, ali tako da se čokolada preliva. Želja ispunjena.