SVE SAM URADIO ZA MOJU DEVOJKU, BIO NAJVEĆI PAPUČAR, SVE, SVE, SVE...



Sve sam uradio za moju djevojku, bio najveći PAPUČAR, sve, sve, sve… Smentalo joj je jer sam debeo, odreko sam se omiljene hrane, počeo da vježbam doveo tijelo do savršensva.

Smetalo joj je jer mnogo radim i nemam vremena za nju, sveo sam posao na minimum, bio pored nje koliko želi. Smetalo joj je što vozim motor, strahovala je za moj život, prodao sam ga. Smetalo joj je što imam dugu kosu i što ne oblačim odjeću “življih” boja, dopustio sam joj da bude moj stilista. Tražila je da budem nježan, pažljiv, romantičan…

DRŽAO SAM JE KAO MALO VODE NA DLANU… Na kraju je tražila da joj dam slobodu, jer više nisam bio onaj u koga se na početku zaljubila, dao sam joj slobodu. Sada imam 110 kg, dugu kosu, moj motor i ne treba mi više niko, jer sam SRETAN SAM.