ROĐENDANSKA TORTA ZA KOJU ĆE VAM SVI TRAŽITI RECEPT



Sastojci:
1. deo:
5 jaja
5 kašika šećera
3 kašike brašna
3 kašike mlevenih oraha
1/2 kesice praška za pecivo
2. deo:

280 g mlevenog keksa
200 ml mleka (sobne temperature ili hladno)
200 g otopljene čokolade
150 g maslaca (margarina)
oko 100 g šećera u prahu
3. deo:
200 g suvih smokvi
100 g suvog grožđa
malo soka od pomorandže
4. deo:
4 pudinga od vanile
1 l mleka
1 maslac (margarin)
oko 180 g šećera u prahu
5. deo:

šlag od čokolade (ja sam koristila veliko pakovanje ,,C” čokoladnog šlaga od 180 g)

Priprema:
Pre svega bih vam preporučila da odmah na početku skuvate puding, kako bi se ohladio dok pripremate ostale sastojke. Četiri pudinga skuvati sa litrom mleka i 8 kašika šećera.
1 deo: Umutiti sneg od belanaca, dodati šećer, žumanca, orahe, brašno i prašak za pecivo. Sve lepo sjedinite, izlijte na papir za pečenje u pleh (ja sam koristila pravougaoni pleh veličine 50×30 cm) i pecite u rerni na 180 stepeni dok ne porumeni.
2. deo: Umutiti margarin sa šećerom u prahu, dodati otopljenu čokoladu, keks i mleko. Sve sastojke sjediniti i rasporediti na ohlađenu koru. Stavite u frižider dok izrađujete treći deo.
3. deo: Sameljite suve smokve i suvo grožđe, dodajte onoliko soka od narandže koliko je potrebno da se smesa ujednači i da može da se razmazuje nožem. Ja sam stavila otprilike 100 ml soka. Rasporedite dobijenu smesu po torti.
4. deo: U ohlađen puding dodati margarin i šećer u prahu, lepo umutiti i rasporediti na torti.
5. deo: Umutiti šlag po uputstvu sa kesice, njime premazati tortu, i ukrasiti po želji.
Ja sam tortu pravila oko 3 sata, ali nije mi bilo teško da je napravim. Bila je prilično velika, ne tako visoka, taman kako volim. 🙂 Jako je neobična zbog suvog voća koji se savršeno slaže sa ovim čokoladnim delom (mojim omiljenim). Šlag od čokolade mirisao je na sladoled i divno se uklopio sa ostalim delovima, i verujem da je on ovde mnogo bolji izbor od šlag pene, ili šlaga od vanile.
Nemojte da vas uplaši recept i ovi silni ,,delovi”. 🙂 Mnogo je lakša za izradu nego što to izgleda na prvi pogled. Svi koji su imali prilike da je probaju su oduševljeni i tražili su recept.