PITA OD MAKA!!! PROBALA SAM VISE RECEPATA ZA OVAJ KOLAC…ALI MI SE OVAJ POKAZAO KAO NAJBOLJI!



SASTOJCI
Za biskvite
12 bjelanjaka
210 g šećera
3 vrhom pune žlice brašna
1 prašak za pecivo

200 g mljevenog maka

Za kremu
12 žumanjaka
180 g šećera
7 žlica gustina
2 vanilin šećera
750 ml mlijeka
200 g maslaca

PRIPREMA
Uključite pećniu da se zagrijava na 170°C.
Odvojite bjelanjke od žumanjaka, ali odmah ih složite tako da pravite 3 zasebna biskvita.
Znači 4 bjelanjaka izmiksajte u čvrsti snjeg, postepeno dodajte 70g. šećera i dalje miksajte.
U posebnoj zdjelici izmješajte veliku vrhom punu žlicu brašna sa vrhom punom žličicom praška za pecivo i 65g. mljevenog maka. Sada to lagano izmiksajte sa bjelanjcima da se sjedini.
Pripremite lim za biskvit cca 20*35, obložite ga papirom za pečenje i izlijte lagano biskvit u njega.
Stavite u pećnicu da se peče cca 10-15 minuta tj. dok blago ne porozi. Istresite ga na rešetku za hlađenje i neka se ohladi , pa ga preokrenite i polako skinite papir za pečenje sa njega i ponovno ga okrenite i ostavite sastrane. Tako pripremite još 2 biskvita.
Stavite kuhati 600 ml. mlijeka.

Žumanjke, šećer,  gustin,  vanilin šećer i 150 ml.mlijeka izmješajte u jednoličnu smjesu kao za puding. Kada mlijeko zakuha, smanjite vatru, sklonite ga sastrane i sada malo po malo uljevajte žumanjke u mlijeko, ali mješajte pjenjačom cijelo vrijeme da se ne stvore grudice. Vratite lonac na vatru, malo pojačajte i cijelo vrijeme mješajte dok ne počne kuhati i zgušnjavati se. kuhajte otprilike do 5 minuta kao kada kuhate puding. Nekaa se krema potpuno ohladi, i u nju izmiksajte 200 g maslaca sobne temperature.
Na prikladan pladanj stavite prvu koru, na nju 1/3 kreme, poravnajte ju. Na kremu stavite drugu koru i sada sa valjkom za valjane tijesta lagano prođite po biskvitu da se krema lijepo spoji sa oba biskvita. Na njega stavite 2/3 kreme lijepo ju poravnajte nožem, preko nje biskvit i opet pređite valjkom lagano po tom biskvitu da se sve lijepo spoji. Na treči biskvit stavite ostatak kreme, samo odozgora, lijepo ju nožem izgladite i zaravnajte te ju najboje preko noći stavite u frižider na hlađenje.
POSLUZIVANJE
Ja sam recept pisala onako kako sam ga pravila i jedino sam izmjenila količine šećera. Ovdje u receptu su količine koje sam ja stavljala, a ne po orginal receptu… ali evo koliko je u receptu… za biskvit ide 300 g šećera, a u kremu 270 g šećera.
Nama ja ova prilagođena mjera šećera i više nego dovoljno slatka.
http://www.coolinarika.com/