ORGINALNI RECEPT ZA KROASANE

...najbolji i najmeksi koje sam probala,recept je iz jedne moje knjige kolaca 

SASTOJCI
20gr germe(svjeze)
3 kasike ulja
2dl mljeka
1dl vode
1kasika soli
1kasikica secera
400-500gr brasna( dodavati po potrebi)
100gr maslaca
1 jaje za premazati

PRIPREMA
U vodu razmutiti germu i dodati kasikicu sećera.
U veću posudu usuti toplo mljeko,ulje,sol,pa dodati nadoslu germu.
Brasno dodavati pomalo mozda vam nece trebati svih 500gr.Zamjesiti glatko tjesto i ostaviti oko sat vremena na toplom da nadođe.

Kad je nadoslo tjesto istresti ga na pobrasnjenu podlogu i podjeliti na 8 loptica(oko prilike u mene je bilo 85-90gr u svakoj).Razvaljati krugove veličine manjeg tanjira.Na svaki krug stavljati pomalo omeksalog maslaca,osim na zadnju.

Kad smo sve krugove poslagali sad razvaljati jedan veliki krug  sto moze tanji.Ako cete raditi manje kroasane isjeci na 32 jednaka dijela,ili ako cete vece na 16 djelova.

Uzeti jedan dio pa na vrhu zarezati sa nozem i prema vani uviti i tako nastaviti motati kroasane istezuci prednji dio.Zatim ih lagano saviti prema unutra.Tako uraditi i sa ostalim kroasanima i ostaviti jos da nadođu na toplom oko 30-60min.

Kad su nadosli premazati ih razmućenim jajetom i posuti po zelji susamom,sećerom.
Peci ih u prethodno ugrijanoj pećnici na 250C oko 15 min dok porumene.

POSLUZIVANJE
Ako ćete raditi slatku verziju smanjiti količinu soli.Možete ih puniti po zelji,nutellom,đemom,sunka-sir.Temperatura je jača za pečenje al vi prilagodite svojoj pećnici,ja sam ih pekla na 250C pa smanjila na 200C.
Također kad premazete jajetom mozete ih pola posuti sa sećerom po vrhu.Kad se ispeku ako je slatka verzija premazati sa malo vode i sećera za sjaj i hrskavost! Meni je trebalo točno 400gr brasna.

Izvor:https://www.coolinarika.com