E PA, DRAGE DAME, DONOSIMO VAM RECEPT ZA NAJBOLJU TORTU DO SAD – KORNET - SLADOLED TORTA

Ovo je sladoled, može se raditi sa jednim ili više okusa, može se sipati u posude za sladoled i zamrznuti. Ako se radi sa više okusa može se redati sloj preko sloja, a može i ovako kao što sam ja

SASTOJCI
6 kom jaja
8 kašika šećera
5 dl mlijeka
1 kašika gustina
200 g čokolade
5 dl slatke pavlake
1 kašikica arome vanilije

za ukrašavanje
prepečeni, istucani lješnici
čokolada

PRIPREMA
Odvojiti bjelanca od žumanaca. Žumanca se kuvaju na pari. U veću šerpu sipati vodu i staviti da kuva.

U drugu manju šerpu staviti žumanca, šećer i gustin pa umutiti, sipati mlijeko pa umutiti.

Kada voda u većoj šerpi prokuva na nju staviti šerpu sa žumancima (ne smije dodorivati vodu) i kuvati fil uz stalno miješanje žicom za mućenje.

Kad se zgusne ostaviti da se ohladi.

Bjelanca umutiti u čvrst snijeg i sastaviti sa ohlađenim filom. Slatku pavlaku umutiti pa sastaviti sa filom.

Fil podijeliti na 3 dijela. U jedan dio umješati 100 g istopljene čokolade, u drugi dio umješati krupno rendane čokolade, a u treći dio umješati 1 kašikicu arome vanilije.
Od jednog lista oblatne izrezati oblik obruča za torte, premazati ga istopljenom čokoladom i ostaviti da se čokolada stegne. Drugi list oblatne staviti na vlažnu krpu da malo otpusti pa jednu stranu preliti istopljenom čokoladom.

Ostaviti da se čokolada stegne pa isjeći trake i poredati je uz zid obruča sa čokoladom okrenutom unutar obruča.

Na oblatnu sipati čokoladni dio, ostaviti u zamrzivač da se malo stegne pa preko sipati dio sa rendanom čokoladom, opet ostaviti da se stegne i na kraju sipati treći dio…

JA SAM RADILA OVAKO: Obruč sam smanjila, sipala dio sa vanilijom pa ostavila u zamrzivač da se stegne.

Zatim sam obruč proširila, sipala dio sa rendanom čokoladom pa ostavila da se stegne. Opet sam proširila obruč veličine okrugle oblatne, stavila trake oblatne uz zid kalupa i sipala dio sa istopljenom čokoladom.

U ovom sličaju se smjesa mora podijeliti na manji, veći i najveći dio.Tortu ukrasiti istucanim, prepečenim lješnicima, krupno narendanom čokoladom, kapljicama istopljene čokolade, a oni rezančići na sredini su napravljeni od omekšale čokolade, narendenoj na sitnoj strani rende.

Torta treba da se dobro zamrzne, bar preko noći …