LUDO TIJESTO! MORATE GA ISPROBATI

"Danas sam lud, neznam što hoću, danas sam lud i želim samoću…". Kako i sam naziv govori, tijesto je ludo, a na Coolinarici ima jedan recept sa sličnim ludim tijestom, ali moje tijesto mi se čini luđe. Koliko je ludo i što se može sve od njega napraviti vidjet ćemo… Inače, recept sam dobio od moje bake.

Sastojci
Tijesto
250 ml mlijeka
1 žličica šećera
1 kocka svježeg kvasca
500 g glatkog brašna
500 g oštrog brašna
1 prašak za pecivo
2 jaja
2 x 200 g jogurta

3 žlice šećera
3 žlice ulja
1 žličica soli

Priprema
1.
U posudici ugrijati 250 ml mlijeka, žličicu šećera i dodati razmrvljenu kocku kvasca.
2.
Promiješati i pustiti na toplom mijestu da kvas uzađe.
3.
U drugoj posudi pomiješati obije vrste brašna i redom dodavati prašak za pecivo, šećer, ulje i sol.
4.
Dodat jogurte i lagano ulupana jaja.
5.

Dodati uzašli kvasac i miješati kuhačom dok se smjesa ne poveže.
6.
Dalje mijesiti rukama dok se ne dobije čvrsto tijesto (po potrebi alo se tijesto lijepi dodati još malo brašna).
7.
Umiješano tijesto staviti u nailonsku vrečicu, istisnuti zrak i vrečicu zavezati.
8.
Ostaviti u hladnjaku da tijesto odstoji 4 sata.
Posluživanje

Tijesto se reže po potrebi, a ostatak može stajati u hladjaku 7 dana. Ovo je tijesto također izvrsno za pizzu.