DOMAĆI JAFA KEKS BOLJI OD KUPOVNOG .


SASTOJCI
za Biskvit
2 Jaja
60 g Secera
60 g Brasna
30 g Neslanog putera,istopljenog


Zele
160 ml Juice po zelji ja sam koristila od
nara/sipak (narandza,visnja,..)
1 kasika secera
1 kasika Zeletine(ja sam koristila govedu)
ili 2 listica ako koristite tu vrstu
150 g Tamne ili mlijecne cokolade


PRIRPEMA
1. Staviti juice po zelji(ja sam stavila nar/sipak)u serpicu sa secerom da prokuha dok se
secer ne istopi.U meduvremenu otopiti zelatinu sa malo hladne vode pa dodati u sok i
otopljeni secer i promjesati.

2. Istresti u oblozenu tepsiju sa celofanom (mozete manju da vam bude zele malo deblji)
i staviti u frizider da se stegne. Zagrijati rernu na 180 C i podmazati kalup za muffin.Ja
sam koristila 2 jer mi je bilo dovoljno za 24 komada Jaffa keksa.

3. Staviti jaja i secer u zdjelu pa mutiti oko 5 minuta dok jaja ne budu svjetlo zuta i
gusca. Polako dodati brasno i rucno kuhacom mjesati.Dodati istopljeni puter i
ujednaciti smjesu(rucno).

4. Smjesa treba da bude ovako rjeda.

5. Staviti po jednu kasiku smjese u kalup od muffin-a tako da imate 24 komada. Ovo je 1
Tablespoon ili jedna supena kasika.

6. Peci u rerni 7-10 minuta i kad ih izva
dite ostaviti da se malo ohlade prije nego sto ih
izvadite da se nebi slomile.

7. Izvaditi zele iz frizidera i malim okruglim kalupom obruca 4 cm vaditi male kruzice i
stavljati na biskvit.

8. Kad ih stavite na biskvit preliti istopljenom cokoladom. Ja uzmem kasiku pa predem
preko zelea i onda ih rukom okrecem da se cokolada razlije.

9. Ukrasiti sa malo ekstra cokolade ili vilicom pritisniti dok se cokolada nije jos stvrdla.
Staviti u frizider da se cokolada stegne i posluziti.

10.Kod nas nema da ostanu kad ih stavim na sto! Dobar tek!