IMAO SAM OSAM GODINA KADA ME JE TATA OSTAVIO SA MOJOM MAJKOM , MOJA MAJKA JE BILA MLADA



  Imao sam osam godina kada me je tata ostavio sa mojom majkom , moja majka je bila mlada i sve je bilo okej dok nije dobila paralizu,probudila se ujutru i nije mogla da se pokrece…Imao sam samo 8 godina , i sest meseci sam bio stalno uz nju …Jedno vece dok sam spavao , cuo sam kako me doziva ..Dosao u njenu sobu i

cuo “Volim Te” , pozvao sam hitnu pomoc i ona je ubrzo dosla ali nije bilo pomoci , umrla je …Moj tata od tada me nije nijednom posetito , otisao sam u dom za nezbrinutu decu ..Ja se ni ne secam mog tate ..Mama hvala ti za sve poljupce , zagrljaje , poklone. I svaki dan koji si mi ulepsala….Sada imam 19 godina , danas

sam napunio …Radim na Aerodromu,i mislim da bi mama bila ponosno na mene  Mami moja , nisam ti odgovorio na ono “Volim Te” zaspala si …Sada ti odgovaram “I ja Tebe”