ISPOVESTI: Udala sam se odmah poslije srednje škole. Ali naša je sreća bila kratkog daha. Moj muž se razbolio i…


Udala sam se odmah poslije srednje škole. Prva godina je bila kao u snu, imala sam divnog muža, volio me i pazio i kao krunu naše ljubavi rodila sam godinu dana kasnije dijete. Ali naša je sreća bila kratkog daha.


Moj muž se razbolio i ma koliko bolilo morala sam se pomiriti sa gubitkom. Nije to bilo lako. Imala sam 21 god. i bila sam udovica sa bebom. Nisam znala šta ću sa sobom,sve dok jednog dana nisam pogledala svoju ćerku i rekla sebi: hoću nešto da joj obezbjedim, neću da zavisimo od baka i deka. I tako sam upisala fakultet.


Nije bilo lako,ali zanimljivo svekar i svekrva su me podržali i pomagali i na tome ću im biti beskrajno zahvalna,dok su moji roditelji govorili da se manem ćoravih poslova i da čuvam dijete,da od toga nema ništa i da je to prevelik zalogaj za mene. E pa nisu bili u pravu, ja sam danas inženjer elektrotehnike,imam siguran posao i egzistenciju za svoje dijete. Zato,ljudi ne odustajte nikad u borbi, pogotovo ako imate za koga da se borite.