UDALA SAM SE ZA MOMKA KOJI ŽIVI U BELGIJI ISKRENO SAMO RADI ŽIVOTNE EGZISTENCIJE...



Udala sam se za momka koji živi u Belgiji iskreno samo radi životne egzistencije. Živim gore već 5 godina i jednom, dvaput godišnje dolazimo vamo. Nedavno sam bila u svom gradu, sama, bez muža i šeajući gradom srela sam mog bivšeg momka kojeg sam nekada baš voljela.

Toliko smo bili sretni što se vidimo, ali oboje, da smo se tako zagrlili kao da smo sami na svijetu. Ponudila sam ga da odemo do mene, jer sam na moju sreću sama došla, a on je bez razmišljanja iako je i on oženjen prihvatio.
Proveli smo noć zajedno, zaboravili na sve, kao da imamo 18 godina, bilo je divno. Nakon te noći

shvatila sam koliko u životu gubim jer sam zbog egzistencije i novca, zanemarila emocije i iskrenu ljubav. Iskreno monogo se kajem i da mogu vratiti vrijeme, kada bih morala živjeti na hljebu i vodi u platnenom šatoru izabrala bih to ali da je pored mene noko koga volim i ko mene iskoreno voli. Pazite šta radite sa vašim životom, samo je jedan…