SA MUŽEM SAM SE ZABAVLJALA 5 GODINA I UVIJEK SAM IMALA PO PAR MUŠKARACA SA KOJIMA SAM SE ...


Sa mužem sam se zabavljala 5 godina i uvijek sam imala po par muškaraca sa kojim sam se dodatno zabavljala. Na svadbi od 500 zvanica par minuta nakon što sam mužu rekla sudnonosno DA, otišla sam u apartman da se presvučem, skinem neudobno ogromnu bijelu vjenčanicu i obučem nešto

udobnije, ustvari da vas ne lažem, otišla sam da se opustim sa kumom mog muža. Obzirom da sam kasnila i da se naša mala, tajna zabava odužila na vrata sobe u trenutku kada me je kum prskao po licu ušla je moja svekrva. Zgrozila se, rekla mi je da sam RAVA – KU i da će odma da siđe i svima kaže, na šta sam joj odgovorila da je bolje da se podvuče pod kuma, jer fantastičo smirujuće dejstvo ima među nogama. Izbrisala sam se i sišla kod mog muža, ljubila se grlila, kao da mi je sve na

svijetu. Živimo već 4 godine, svekrva naravno nije imala hrabroosti da javno kaže da me uhvatila sa kumom, jer se boji za svoju guzicu, da se ne osreamoti u društvu. Nasamo je rekla mom mužu i toliko ga naljutila da ju je udario šakom i naputio, odnosmo napustili smo njegovu porodičnu kuću. Opuštanje sa kumom mi je baš pomoglo, nisam znala da ću se na tako jednostavan i lagan način riješiti svekra i svekrve za cijeli život.