RAZVEDENA SAM, IMAM ĆERKU 19 GODINA. OD KAKO SAM SE RAZVELA POČELE SMO ZAJEDNO....



Razvedena sam, imam ćerku 19 godina. Od kako sam se razvela počele smo zajedno da izlazimo po klubovima. Prošlog vikenda u klubu mojoj ćerki je prišao jedan momak, upoznali smo se… njoj se svideo taj momak i završili su u krevetu. Pitala sam ćerku kako joj sa momkom, rekla mi je da je spavala sa njim itd… onda sam joj predložila grupni seks i ovog vikenda bi trebale da…

Razvedena sam, imam kćerku, atraktivna i upoznajem dosta muškaraca, ali niko ne želi vezu. Počinje da me nervira to što razvedene smatraju raspuštenim i lakim ženama. Na kraju će mi dosaditi da tražim muškarca sa kojim mogu da imam normalnu vezu i bojim se da ću postati baš takva.

Moj bivsi jako cesto zezao naseg druga jer se ovaj ozenio devojkom koja ima jedno dete iz prvog braka. I to zezanje je islo do tih granica gde je vec postalo neprijatno slusati. Svi smo se stideli takvog nacina razmisljanja. Sada,posle 3 godine,taj isti bivsi je ozenio devojku koja ima ne jedno,vec dvoje dece iz prvog braka. Karma?