NA GLAVNOM TRGU U ZAGREBU VEĆ DUŽE VRIJEME PROSI JEDAN STARI ČOVJEK. DOK SAM ČEKAO CURU....


Na glavnom trgu u Zagrebu već duže vrijeme prosi jedan stariji čovjek. Dok sam čekao curu vidio sam njega sa bocom crnog vina i jednom crnom ružom u ruci. Jedna žena ga je odma napala da je pijanac, da ga može bit sram što prosi za alkohol, dvojica luđaka su ga 2-3 puta pljunili u lice.

On je bio ponižen i osramočen. Ja sam također bio ljut i bijesan ali mislio sam "svi su oni pijanci". Stigla je cura i igrom slučaja i prosjak je ušao u naš tranvaj i izašao na stanici kao i mi. U stan kod djevojke uvijek idemo preko groblja jel nam je bliže. Taj čovjek je bio ispred nas i stao je kod jedne nadgrobne ploče. Sjeo je na grob, popio gutljaj vina a ostalo isipao u zemlju.

Rekao sam djevojci da ide do stana da ću brzo doći. Pitao sam čovjeka šta tu radi, je li mu dobro i zašto je kupio vino? On mi odgovori: "Moja Ankica je obožavala crno vino, a ja alkohol nikada nisam podnosio, ali sam uvijek za njen rođendan nazdravio sa njom. Sada iako nemam za kruh, uvijek ću imati barem za gutljaj vina 15.10."