ISPOVESTI: Dečko me ostavio u jedanaestoj nedelji trudnoće! Bili smo zajedno 6 godina…


Dečko me ostavio u jedanaestoj nedelji trudnoće! Bili smo zajedno 6 godina. Kada se trudnoća desila, on je imao 32 godine, odličan posao i rešeno stambeno pitanje. Ja sam imala 24 godine i dva ispita do kraja studija. Njegova ideja je bila da prekinemo sa zaštitom jer je mislio da je trenutak za nešto više.

  Kada smo saznali za vest, bio je presrećan, pričao o veridbi i imenima za bebu. Svaki dan trudnoće je dolazio kod mene, donosio mi sve što mi je potrebno i pričao roditeljima i drugovima da će dobiti dete.U jedanaestoj nedelji je došao do mene i uzeo svoje stvari, neke njegove majice i poklone.

  Dan kasnije je rekao mom tati da je veza sa mnom za njega već dugo završena stvar i da se nikad neće predomisliti.Pitala sam ga da mi preporuči nekog dobrog ginekologa za abortus pošto je njegova mama medicinski radnik ali nikad nije odgovorio. Nikad neću saznati šta se desilo ni ko je osoba koju sam volela toliko dugo…